Rabu, 27 Februari 2013

Salam Buat Abang and Akak-akak pengamal kecantikan dari sumber Ibu Kolagen Asli Rumpai Lautan... salam perkenalan, nama saya Aliyas Juddin pemilik Blog yang anda lawati sekarang.  hehe~

Rasanya semua org dah tau apa kah ini rumpai yang menjadi pencetus fenomena alternatif kecantikan di Malaysia... Dari segi warna, kualiti, stuktur dan grad yang rasanya xperlu dibahaskan la... kunun la...

Saya pengedar baharu dalam bidang supply kolagen rumpai laut dengan kualiti rumpai laut yang bermutu tinggi, grad yang pelbagai dan harga yang berdaya saing... cewwahhhh.... seandainya ingin mencari pengedar long term or short term boleh deal harga terbaik... boleh la direct sms or coll saya... sila click button maklumat peribadi untuk direct deal...

Setakat ini saya menawarkan Ibu Kolagen Rumpai Laut Grad AAA Ungu dan Grad AA Kuning yang sememangnya terbukti membantu manusia dalam menyelesaikan permasalah dari segi luaran dan dalaman... Bagi Grad AAAA Hijau buat masa ni saya tidak jual disebabkan faktor2 tertentu...

Terima Kasih Assalamualaikum :)


Tiada ulasan: