Sabtu, 2 Mac 2013

DOMESTIC AND INTERNASIONAL DELIVERY


Salam Abg2 and Akak2. Hari ni nak kongsi dengan korang semua la ceritanya ni... CERITA la sangat kan.. ni la dia perkhidmatan pos yang saya gunakan untuk penghantaran barang sama ada DOMESTIK or INTERNASIONAL DELIVERY.  POS MALAYSIA dan GDEXPRESS. Bagi Perkhidmatan Penghantaran Barang Saya memberi COSTUMER pilihan sama ada nak menggunakan perkhidmatan poslaju atau pos mewah ni kata kawan saya la gdXspress.. Kedua-duanya memberi perkhidmatan terbaik la... cuma kalau costumer memilih untuk pengantaran biasa yang ala2 kena menunggu seminggu baru sampai.. perbanyak kan la bersabar yer... baranG akan sampai juga. Bagi Penghantaran Yang TIDAK SAMPAI barang COSTUMER akan di kembalikan kepada saya. So jangan RISAU  barang ABANG n AKAK TIDAK AKAN HILANG LAH. Bagi INTERNASIONAL DELEVERY saya akan menggunakan POS MALAYSIA sahaja untuk PENGHANTARAN BARANG. HARAP MAKLUM. Hari Isnin saya akan membuat HARGA BARU ala2 PROMOSI SEPANJANG TAHUN. Costumer yang Menanti2 Harga Ala2 Murah Tuh Boleh La TENGOK... TENGOK Jer.. ok Thanks. Salammmm

Tiada ulasan: