Jumaat, 15 Mac 2013

Rawatan Face & Body Masker Ibu Kolagen Rumpai Laut

Salam buat peminat setia ibu kolagen rumpai laut organik, ibu kolagen semamangnya memberi fokus dalam penjagaan kulit secara menyeluruh. Untuk Mendapatkan Kulit yang sehat dan cantik, pengguna perlu la mengambil kolagen secara teratur dan tetap dalam satu-satu jangkamasa, terdapat dua cara penggunaan yang biasa kita amalkan dalam memaintankan kolagen dalam badan serta penjagaan kulit.

1. melalui pemakanan: Ibu kolagen sangat sesuai di ambil ketika dalam keadaan perut kosong. terdapat sesetangah costumer bertanya kenapa? kenapa mesti awal pagi, minum petang and sebelum tidur. Jawapannya, pada masa tersebutlah, dalam keadaan perut kita masih kosong, peratusan penyerapan ibu kolagen dalam badan sangat tinggi. So kesimpulannya jika penyerapan tinggi dalam badan so hasil akan cepat.
2. Melalui Pemakaian Masker: Terdapat sesetengah pengamal tidak suka mengambil ibu kolagen secara pemakanan. so alternatif lain boleh la menggunakaannya secara luaran iaitu menggunakan ibu kolagen sebagai masker muka dan badan. walaupun kolagen tidak masuk dalam sistem badan, namun apabila ibu kolagen digunakan pada kulit. Hasilnya sangat Manakjubkan. Gambar rajah muka di atas merupakan bukti bergambar penggunaan kolagan rumpai laut sebelum dan selepas. kulit yang menghadap masalah gatal2 or kesan jerawat, jeragat or parut akan beransur-ansur pulih. kulit yang kusam dan masam akan kembali berseri. Untuk Pengetahuan Ibu kolagen bukan hanya boleh di gunakan pada bahagian muka, seluruh badan pun boleh. Dengan menggunakan ibu kolagen sebagai masker badan turut menukarkan stuktur kulit halus, licin, cerah berseri, masalah kulit warna tidak sekata kini bukan masalah. masalah jerawat pada badan juga inshaallah akan turut hilang secara perlahan... ibu kolagen sememangnya mengambalikan tubuh badan kita kembali ala2 20-an. ramai yang telah membuktikannya but kenala megambil secara teratur dan tetap okey hehe :)

Tiada ulasan: